GОСТИНИСТЬ НОВИНИ

Семінар-практикум ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ МАРКЕТИНГ

ОРГАНІЗАТОР : VAN GROUP
КОЛИ: 04.03.2024
ДЕ: Alexandrovskiy Hotel - https://alexandrovskiy.com.ua/
м. Одеса, проспект Олександрівський, 12
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ МАРКЕТИНГ 2024

ПРОГРАМА
09:30-10:30 - Реєстрація, вітальна кава
Маркетинг чи продажі. Як побудувати ефективну взаємодію?
Один із найактуальніших трендів цього року — розвиток команд маркетингу та продажу готелів, санаторіїв, ресторанів.
Ми зібрали для вас провідних експертів цього напряму з усієї країни, щоб ви змогли прокачати свої команди до сезону 2024 року

Модератор заходу – Дмитро Яіцкий
Комерційний директор Асоціації шеф-кухарів Півдня України (з 2017)
Засновник шеф-клубу "USCA chef club" (з 2018)
https://vangroup.net.ua/hr
ЧАС СПІКЕР ТЕМА

09:30-10:30 Реєстрація, вітальна кава
10:30-11:10
ІВАН ЛІПТУГА
Директор Департаменту культури, міжнародного співробітництва і євроінтеграції Одеської міської ради.
Президент Національної туристичної організації України
nto.ua
Маркетинг і менеджмент туристичних дестинацій. Нові стандарти ISO і ДСТУ в індустрії гостинності

11:10-12:10
ЛЮДМИЛА КАЛАБУХА
Кращий бізнес-тренер з продажів України 2023 за версією UKRAINIAN BUSINESS AWARD, письменниця (Кращі Книги України 2017/20/23), експерт ЗМІ
«Заявка = бронювання. Продажі в переписках – нові правила комунікації в месенджерах, пп та директ в 🇺🇦 реаліях 2024»

12:10-13:30 Кава-брейк
13:30-14:10
Тетяна Морозова, провідний архітектор Ribas Hotels Group, Co-founder & CEO TEMO hotel design
Створення прибуткового продукту готелю: синергія концепції та дизайну

14:15-15:15 ОБІД
15:20-16:00
ОЛЬГА РЕБЕЗА
FnB директор Maestro Hotel Managemant Заходи, як дієвий спосіб просування та формування іміджу ресторану.
 Форма, зміст та регулярність заходів — який формат обрати для свого ресторану? Як поєднати заходи з концепцією закладу.
 Різновиди заходів у ресторанах: приватні; гастрономічні; іміджеві; благодійні; тематичні; творчі; святкові.
 Де брати натхнення генерувати ідеї? Планування. Місяць, квартал, рік — що обрати?
ціль→ідея→інформування аудиторії→ проведення івента→аналіз)
 Бюджетування та взаємодія з партнерами. Як колаборації зменшують собівартість заходу.
 Ефективні системи комунікацій з гостями: афіші, запрошення у меню, оголошення на сайті, в мобільному додатку, в соціальних мережах, таргетована реклама, місцеві ЗМІ, радіо та телебачення, адресні розсилки.
 Залучення лідерів думок.
І найулюбленіше — найяскравіші фак-апи, куди ж без них?)

ОНЛАЙН ВИСТУП
16:00-16:40
СЕРГІЙ КОКШАРОВ
Незалежний експерт по SEO-просуванню, автор блогу Devaka.info
Експерт-аналітик у галузі пошукової оптимізації, веде декілька
проєктів і надає консультації по оптимізації й просуванню
сайтів Інновації, штучний інтелект для SEO, тренди на 2024 рік - багато питань від маркетингу - навіщо і чим може допомогти готелю при запрошенні гостей

16:40-17:20
БОГДАН ЛУЦИК
Керуючий партнер готельно-ресторанного комплексу Maristella Marine Residence, м. Одеса, Керівник керуючої компанії «Велнес-готель», Член правління Асоціації розвитку туризму Одеської області "Велика Одеса" Особливості функціонування курортних готелів
Витрати та особливості організації.
Як забезпечити унікальні враження та послуги у готелю

17:20-18:00
ВІТА ДУБЧАК
Експерт у галузі систематизації бізнесу. Сертифікований за міжнародними стандартами ibstpi бізнес-тренер, консультант у галузі управлінського консалтингу та маркетингу послуг
Огляд світових трендів якості сервісу: що нового Підсумки маркетингових досліджень клієнтського досвіду за 2023 рік Як змінюватимуться стандарти обслуговування у майбутньому Нові компетенції, необхідні для обслуговуючого персоналу