ХАУСКІПІНГ ТА ФРОНТ-ОФІС: найкращі сучасні практики
Хаускіпінг та фронт-офіс — це дві найважливіші складові готельного бізнесу. Ефективне управління цими складовими може забезпечити високу якість обслуговування гостей та збільшити прибуток готелю. Однак, це завдання складне і потребує постійного вдосконалення, враховуючи різноманітні вимоги та потреби гостів, а також зміни в законодавстві.
Семінар-практикум стане важливою платформою для обміну досвідом, знаннями та ідеями, а також для знайомства з найновішими тенденціями та інноваціями у готельній справі.
Майстер-класи від провідних фахівців допоможуть учасникам форуму набути нових знань та практичних навичок.
Цільова аудиторія:
Керівники та менеджери готелів, начальники відділів хаускіпінгу та фронт-офісу, робітники цих служб, представники туристичних агентств та інші зацікавлені особи.
Хаускіпінг та фронт-офіс: найкращі сучасні практики 28 липня
ПРОГРАМА
Реєстрація, вітальна кава
10:00-11:00
Ксенія Латій
практикуюча дизайнерка
ОХАЙНІСТЬ ГОТЕЛЮ ЯК НЕВІД'ЄМНА ЧАСТКА ДИЗАЙНУ
Що треба врахувати щодо прибирання при плануванні готелю: -
зручність розташування інвентаря (проектант має знати кількість, об'єм, тощо) -
зручність прибирання (не перетинати «шлях клієнта»)
-
управління клінінг-спорядженням (розетки , бази зарядки, автоматичні ароматизатори, тощо)
Відображення загального бренду готелю.
3.
Необхідність чітких інструкцій для клінінгу
Практикум: ГАРМОНІЯ КОЛЬОРІВ
11:00- 11:45
Олена Канурна
практикуючій хаускіпер
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ВІДДІЛУ HOUSEKEEPING
Формування команди
Роль керівника департаменту
Стандарти та культура обслуговування
Цінності
Матеріальна складова мотивації
Потреба у повазі
Причини, по яким працівники змінюють роботу
11:45- 12:15
Кава-брейк
12:15–12:30
Мар'яна Бойчук
директорHotel Solutionта засновниця проєкту IQ Hotelier, експерт і практик
ХАУСКІПІНГ — ДРАЙВЕР ПРОДАЖІВ У ГОТЕЛІ
Критерії вибору готелю гостями
Концепція 3B: Bed, Bathroom, Breakfast
Концепція 4Т: темно, тихо, тепло, текстиль
Неякісний текстиль – негативні відгуки та зменшення доходів готелю
CASE міжнародної мережі FOUR SEASONS: «Переваги готелю Four Seasons є відчутними навіть у темряві. Ми не зможемо спати спокійно, якщо не запропонуємо вам найкраще ліжко»
«Покоївки та портьє мають отримувати не менше поваги, ніж керівники»
ТОП 10 найважливіших складових успіху готелю міжнародної мережі Intercontinental на прикладі уривку з інтерв'ю з Вячеславом Юткіним
Як обрати якісний текстиль?
Майстер-клас: ЯК ОБИРАТИ ПОДУШКИ ТА КОВДРИ ДЛЯ ГОТЕЛЮ?
12:30–13:00
Богдан Михайлов
Директор Громадської організації РЕСТОРАННА ГІЛЬДІЯ
HACCP ГОТЕЛЮ ЗА МЕЖАМИ РЕСТОРАНУ
Дотримуватися безпеки харчування гостей потрібно не тільки в кафе чи в ресторані — HACCP розповсюджується і за межі безпосередньо закладу харчування
Чи можливий HACCP без харчоблоку?
Де закінчується відповідальність готелю і розпочинається безвідповідальність гостя?
Як дотриматися закону і зберегти гостя?
13:00-13:30
Ольга Горлова
менеджер зі збуту Betta Service
ПРЕЗЕНТАЦІЯ BETTA SERVICE
13:30–14:00
ОБІД
14:00-15:00
Віталій Зуєв
менеджер з розвитку бізнесу Diversey в Україні
ЛЕГКА МАТЕМАТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ХІМІЇ
Що таке проф. хімія, переваги та недоліки
Дозуючі системи, як метод економії
Екологічні рішення для прибирання готельних номерів (розроблено готелярами для готелярів)
Руйнуємо стереотипи: екологічні норми та методи захисту навколишнього середовища
КВІЗ
15:00-16:00
Майстер-клас: ОЧИЩЕННЯ КИЛИМІВ, М'ЯКИХ МЕБЛІВ ТА ЛОКАЛЬНЕ ВИВЕДЕННЯ ПЛЯМ (Лізоформ)
16:30–17:00
Майстер-клас: Unger -система висотної мийки вікон і фасадів (BETTA SERVICE)
17:00–17:20
Вечірнє барбекю
19:00
Хаускіпінг та фронт-офіс: найкращі сучасні практики 29 липня
ПРОГРАМА
Вітальна кава
10:00-11:00
Ольга Костьорна
директор комплексу Platium SPA&Resort УОК «Червона Рута»