28-29 липня / 2023
ХАУСКІПІНГ ТА
ФРОНТ-ОФІС:
найкращі сучасні
практики
Організатор:
Приймає :
ХАУСКІПІНГ ТА ФРОНТ-ОФІС: найкращі сучасні практики
Хаускіпінг та фронт-офіс — це дві найважливіші складові готельного бізнесу. Ефективне управління цими складовими може забезпечити високу якість обслуговування гостей та збільшити прибуток готелю. Однак, це завдання складне і потребує постійного вдосконалення, враховуючи різноманітні вимоги та потреби гостів, а також зміни в законодавстві.

Семінар-практикум стане важливою платформою для обміну досвідом, знаннями та ідеями, а також для знайомства з найновішими тенденціями та інноваціями у готельній справі.

Майстер-класи від провідних фахівців допоможуть учасникам форуму набути нових знань та практичних навичок.
Цільова аудиторія:
Керівники та менеджери готелів, начальники відділів хаускіпінгу та фронт-офісу, робітники цих служб, представники туристичних агентств та інші зацікавлені особи.
Хаускіпінг та фронт-офіс:
найкращі сучасні практики
28 липня
ПРОГРАМА
Реєстрація, вітальна кава
10:00-11:00
Ксенія Латій
практикуюча дизайнерка
ОХАЙНІСТЬ ГОТЕЛЮ ЯК НЕВІД'ЄМНА ЧАСТКА ДИЗАЙНУ
  • Що треба врахувати щодо прибирання при плануванні готелю:
    - зручність розташування інвентаря (проектант має знати кількість, об'єм, тощо)
    - зручність прибирання (не перетинати «шлях клієнта»)
  • - управління клінінг-спорядженням (розетки , бази зарядки, автоматичні ароматизатори, тощо)
  • Відображення загального бренду готелю. 3. Необхідність чітких інструкцій для клінінгу
Практикум: ГАРМОНІЯ КОЛЬОРІВ
11:00- 11:45
Олена Канурна
практикуючій хаускіпер
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ВІДДІЛУ HOUSEKEEPING
  • Формування команди
  • Роль керівника департаменту
  • Стандарти та культура обслуговування
  • Цінності
  • Матеріальна складова мотивації
  • Потреба у повазі
  • Причини, по яким працівники змінюють роботу
11:45- 12:15
Кава-брейк
12:15–12:30
Мар'яна Бойчук
директор Hotel Solution та засновниця проєкту
IQ Hotelier, експерт і практик
ХАУСКІПІНГ — ДРАЙВЕР ПРОДАЖІВ У ГОТЕЛІ
  • Критерії вибору готелю гостями
  • Концепція 3B: Bed, Bathroom, Breakfast
  • Концепція 4Т: темно, тихо, тепло, текстиль
  • Неякісний текстиль – негативні відгуки та зменшення доходів готелю
  • CASE міжнародної мережі FOUR SEASONS: «Переваги готелю Four Seasons є відчутними навіть у темряві. Ми не зможемо спати спокійно, якщо не запропонуємо вам найкраще ліжко» «Покоївки та портьє мають отримувати не менше поваги, ніж керівники»
  • ТОП 10 найважливіших складових успіху готелю міжнародної мережі Intercontinental на прикладі уривку з інтерв'ю з Вячеславом Юткіним
  • Як обрати якісний текстиль?
Майстер-клас: ЯК ОБИРАТИ ПОДУШКИ ТА КОВДРИ ДЛЯ ГОТЕЛЮ?
12:30–13:00
Богдан Михайлов
Директор Громадської організації РЕСТОРАННА ГІЛЬДІЯ
HACCP ГОТЕЛЮ ЗА МЕЖАМИ РЕСТОРАНУ
  • Дотримуватися безпеки харчування гостей потрібно не тільки в кафе чи в ресторані — HACCP розповсюджується і за межі безпосередньо закладу харчування
  • Чи можливий HACCP без харчоблоку?
  • Де закінчується відповідальність готелю і розпочинається безвідповідальність гостя?
  • Як дотриматися закону і зберегти гостя?
13:00-13:30
Ольга Горлова
менеджер зі збуту Betta Service
ПРЕЗЕНТАЦІЯ BETTA SERVICE
13:30–14:00
ОБІД
14:00-15:00
Віталій Зуєв
менеджер з розвитку бізнесу Diversey в Україні
ЛЕГКА МАТЕМАТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ХІМІЇ
  • Що таке проф. хімія, переваги та недоліки
  • Дозуючі системи, як метод економії
  • Екологічні рішення для прибирання готельних номерів (розроблено готелярами для готелярів)
  • Руйнуємо стереотипи: екологічні норми та методи захисту навколишнього середовища
КВІЗ
15:00-16:00
Майстер-клас: ОЧИЩЕННЯ КИЛИМІВ, М'ЯКИХ МЕБЛІВ ТА ЛОКАЛЬНЕ ВИВЕДЕННЯ ПЛЯМ (Лізоформ)
16:30–17:00
Майстер-клас:
Unger -система висотної мийки вікон і фасадів (BETTA SERVICE)
17:00–17:20
Вечірнє барбекю
19:00
Хаускіпінг та фронт-офіс:
найкращі сучасні практики
29 липня
ПРОГРАМА
Вітальна кава
10:00-11:00
Ольга Костьорна
директор комплексу Platium SPA&Resort
УОК «Червона Рута»
ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ СЛУЖБИ ХАУСКІПІНГУ
  • Грамоте планування закупівель
  • Як спланувати кількість працівників хаускіпінгу
  • Розробка та впровадження стандартів, інструкцій
Командний тренінг: ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ХАУСКІПІНГУ
11:00- 14:00
ОБІД
14:00- 15:00
Андрій Галуша
General manager "F&B Spa Resort", "Karpatski Hotel&Spa", управляючий партнер "Fomich Chalet"
НАВЧАННЯ ФРОНТ-ОФІСУ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОДАЖІВ
  • Робота з hr brand — як бути привабливим роботодавцем
  • Етапи навчання та інструменти розвитку
  • Формування команди партнерів бізнесу, а не виконавців
Практикум: ЕТАПИ НАВЧАННЯ ПРАЦІВНИКІ
    15:00-16:00
    Михайло Кушнір
    співзасновник, СТО UGLA ERP/CRM
    UGLA ERP/CRM ПРОГРАМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМИ КОМПЛЕКСАМИ
    1. Програмне рішення UGLA ERP/CRM підходить як: для хостелу, так і для заміського комплексу
    2. Презентація універсальних модулів та спеціально адаптованих для галузі, на прикладі ресторанного бізнесу
    3. Покажемо як виглядає у програмі, та як це працює (на прикладі модулів: HRM, Маркетинг (робота з клієнтами), Задачник
    4. Анонсування спеціалізованих модулів для готельно-ресторанних комплексів:
      - Інтеграція ресторану з готелем
      - Модуль ціноутворення ("Тарифна Сітка")
      - Модуль бронювання
    16:00-16:30
    Місце зустрічі: готельний-комплекс MOREWELL (Вишгородський р-н, Київська обл., вул. Київська, 43А)
    Організатор: VANGROUPworkshop
    Кава-брейк
    2 дні участі
    Обід
    Вечірнє барбекю
    Трансфер
    (Київ-Вишгород)
    – заїзд учасників
    Ціна участі на 1 особу за два дні з
    01.07 до 27.07.2023

    Кількість місць обмежена!
    ПАРТНЕРИ
    ВІДДІЛ ПРОДАЖУ
    УЧАСТЬ ДЛЯ ГОСТЕЙ

    (093) 643-30-06 (viber, telegram)
    Hf@vangroup.net.ua

    ХОЧУ БУТИ ПАРТНЕРОМ
    (063) 179-02-20
    sales@vangroup.net.ua
    АКРЕДЕТАЦІЯ ЗМІ
    zakaz@vangroup.net.ua