GОСТИНИСТЬ НОВИНИ

ЗАХІД-ДИСКУСІЯ «Креатив в туризмі та культурі. Виготовлення контенту. Де цифра?»

Туристична сфера одна з вразливих сфер економіки та страждає найшвидше, але і відроджується швидко. Культурна галузь - це галузь про розвиток та ідентичність. У синергії ці галузі складають репутацію туристичної дестинації. Проте війна зараз не поставила їх на паузу, а почала підштовхувати до визнання через залучення новітніх технологій та не змінювати їх, а трансформувати

Цифровізація та оцифрування туристичної та культурної галузей - це ефективний інструмент для гравців ринку. Використання технологій та методів, як доповнена, віртуальна реальності, штучний інтелект, блокчейн тощо, роблять галузі значними та виконують багато функцій, зокрема збереження, фіксація та промоція. Це важливо для країни саме зараз під час війни

Проте виникає питання щодо отримання контенту, креативів, блогерства та формування бренду за допомогою інших підходів, а саме виготовлення аудіо-фото-відео-графіки-зображень-анімації -контенту, текстового контенту та ін.

То чи можна віднести теж до цифри та чи контент-мейкери та креативники - це теж цифровізатори, бо функції при виготовленні ними контенту, як і при цифровізації є тотожними.

Разом зі спікерами знайдемо відповідь на питання та подискутуємо разом. Будуть виступати та розповідати про кейси:

1. Євген Санніков, керівник департаменту досліджень на інновації FILM.UA.

2. Катерина Гончарова, керівник розділів "Travel" та "Суспільство" в РБК-Україна.

3. Лесь Якимчук, засновник креативного агентства “Лінза” про побудову метавсесвітів

4. Олександр Вешелені, директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, розповість про брендинг міста

5. Андрій Франчук, керуючий партнер та креативний директор Brain Tank про роль цифрового креативу при створенні музейного продукту

6. Дмитро Ніколаєвський, головний юрист Проєктного офісу Міністерства цифрової трансформації України, про потенціал технології блокчейн для розвитку креативних галузей

7. Маслова Дарія, комунікаційниця “Київ Цифровий”, про створення бренду міських продуктів

8. Олена Чернега, модератора заходу лідерка віртуального туризму, засновниця ГО “Цифровізація туризму та культури”*

*склад спікерів може змінитися, проте залишитися рівноцінно цікавим:)

Формат заходу - офлайн (кількість місць обмежена) та онлайн з можливістю поспілкуватись та задати питання, посилання на яке гості отримають після реєстрації та оплати організаційного внеску.

Локація - приміщення простору “Caps” (р-н стадіону «Олімпійський», головний вхід біля шлагбаума, наліво 100 метрів)

Час - початок о 18.00

Тривалість - до 2 год.

Умови відвідування заходу - оплата оргвнеску 150 грн.з ос.

Укриття на території – є

Забронюватися потрібно за посиланням - https://digital-tourism.webflow.io/#registration