СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
HOTEL-RESTAURANT
маркетинг
Приймає
4 березня 2024 ОДЕСА
Організатор
Готельний партнер
Генеральний партнер
Генеральний партнер
Керівники готелів і ресторанів, керівники відділу продажу, маркетинг
СПІКЕРИ
  • ДМИТРО ЯІЦКИЙ
    Комерційний директор Асоціації шеф-кухарів Півдня України (з 2017)
    Засновник шеф-клубу "USCA chef club" (з 2018)
  • ІВАН ЛІПТУГА
    Директор Департаменту культури, міжнародного співробітництва і євроінтеграції Одеської міської ради.

    Президент Національної туристичної організації України
    nto.ua
  • ЛЮДМИЛА КАЛАБУХА
    Кращий бізнес-тренер з продажів України 2023 за версією UKRAINIAN BUSINESS AWARD, письменниця (Кращі Книги України 2017/20/23), експерт ЗМІ
  • БОГДАН ЛУЦИК
    Керуючий партнер готельно-ресторанного комплексу Maristella Marine Residence, м. Одеса, Керівник керуючої компанії «Велнес-готель», Член правління Асоціації розвитку туризму Одеської області "Велика Одеса"
  • ОЛЬГА РЕБЕЗА
    FnB директор Maestro Hotel Managemant
  • СЕРГІЙ КОКШАРОВ
    Незалежний експерт по SEO-просуванню, автор блогу Devaka.info
    Експерт-аналітик у галузі пошукової оптимізації, веде декілька
    проєктів і надає консультації по оптимізації й просуванню
    сайтів
  • ВІТА ДУБЧАК
    Експерт у галузі систематизації бізнесу. Сертифікований за міжнародними стандартами ibstpi бізнес-тренер, консультант у галузі управлінського консалтингу та маркетингу послуг
  • ТЕТЯНА МОРОЗОВА
    Провідний архітектор Ribas Hotels Group, Co-founder & CEO TEMO hotel design
ПРОГРАМА
09:30-10:30
Реєстрація, вітальна кава
11:00-11:20
Привітання організаторів, модераторів
11:20-12:00
Створення прибуткового продукту готелю: синергія концепції та дизайну
ТЕТЯНА МОРОЗОВА
Провідний архітектор Ribas Hotels Group, Co-founder & CEO TEMO hotel design
12:10-13:10
«Заявка = бронювання. Продажі в переписках – нові правила комунікації в месенджерах, пп та директ в 🇺🇦 реаліях 2024»
ЛЮДМИЛА КАЛАБУХА
Кращий бізнес-тренер з продажів України 2023 за версією UKRAINIAN BUSINESS AWARD, письменниця (Кращі Книги України 2017/20/23), експерт ЗМІ
13:10-13:30
Кава-брейк
13:30-14:10
Маркетинг і менеджмент туристичних дестинацій. Нові стандарти ISO і ДСТУ в індустрії гостинності
ІВАН ЛІПТУГА
Директор Департаменту культури, міжнародного співробітництва і євроінтеграції Одеської міської ради.

Президент Національної туристичної організації України nto.ua
14:15-15:15
ОБІД
15:20-16:00
Заходи, як дієвий спосіб просування та формування іміджу ресторану.

  • Форма, зміст та регулярність заходів — який формат обрати для свого ресторану? Як поєднати заходи з концепцією закладу.
  • Різновиди заходів у ресторанах: приватні; гастрономічні; іміджеві; благодійні; тематичні; творчі; святкові.
  • Де брати натхнення генерувати ідеї? Планування. Місяць, квартал, рік — що обрати?
  • ціль→ідея→інформування аудиторії→ проведення івента→аналіз)
  • Бюджетування та взаємодія з партнерами. Як колаборації зменшують собівартість заходу.
  • Ефективні системи комунікацій з гостями: афіші, запрошення у меню, оголошення на сайті, в мобільному додатку, в соціальних мережах, таргетована реклама, місцеві ЗМІ, радіо та телебачення, адресні розсилки.
  • Залучення лідерів думок.
І найулюбленіше — найяскравіші факапи, куди ж без них?)
ОЛЬГА РЕБЕЗА
FnB директор Maestro Hotel Managemant
16:00-16:40
Інновації, штучний інтелект для SEO, тренди на 2024 рік - багато питань від маркетингу - навіщо і чим може допомогти готелю при запрошенні гостей
СЕРГІЙ КОКШАРОВ (ОНЛАЙН ВИСТУП)
Незалежний експерт по SEO-просуванню, автор блогу Devaka.info
Експерт-аналітик у галузі пошукової оптимізації, веде декілька
проєктів і надає консультації по оптимізації й просуванню
сайтів
16:40-17:20
Особливості функціонування курортних готелів
Витрати та особливості організації.
Як забезпечити унікальні враження та послуги у готелю
БОГДАН ЛУЦИК
Керуючий партнер готельно-ресторанного комплексу Maristella Marine Residence, м. Одеса, Керівник керуючої компанії «Велнес-готель», Член правління Асоціації розвитку туризму Одеської області "Велика Одеса"
17:20-18:00
Огляд світових трендів якості сервісу: що нового Підсумки маркетингових досліджень клієнтського досвіду за 2023 рік Як змінюватимуться стандарти обслуговування у майбутньому Нові компетенції, необхідні для обслуговуючого персоналу
ВІТА ДУБЧАК
Експерт у галузі систематизації бізнесу. Сертифікований за міжнародними стандартами ibstpi бізнес-тренер, консультант у галузі управлінського консалтингу та маркетингу послуг
Вартість участі для працівників готельно-ресторанної галузі:
ЗНИЖКИ НА ПРОЖИВАННЯ ГОСТЕЙ В ГОТЕЛЯХ ПАРТНЕРАХ:
ПРОМОКОД ДЛЯ БРОНЮВАННЯ У ОРГАНІЗАТОРІВ
alexandrovskiy.com.ua
ildecameron.com.ua
ws-hotel.com
m1clubhotel.com
  • 100
    ГОСТЕЙ
  • 10
    СПІКЕРІВ
  • РОЗІГРАШ ЗНАКОВИХ ПОДАРУНКІВ
ПАРТНЕРИ
ВІДДІЛ ПРОДАЖУ
(093) 643-30-06
(063) 230-74-96
(viber, telegram)
Hf@vangroup.net.ua
sales01@vangroup.net
ХОЧУ БУТИ ПАРТНЕРОМ
(063) 179-02-20
zakaz@vangroup.net.ua