Комерційний директор Асоціації шеф-кухарів Півдня України (з 2017) Засновник шеф-клубу "USCA chef club" (з 2018)
ІВАН ЛІПТУГА
Директор Департаменту культури, міжнародного співробітництва і євроінтеграції Одеської міської ради.
Президент Національної туристичної організації України nto.ua
ЛЮДМИЛА КАЛАБУХА
Кращий бізнес-тренер з продажів України 2023 за версією UKRAINIAN BUSINESS AWARD, письменниця (Кращі Книги України 2017/20/23), експерт ЗМІ
БОГДАН ЛУЦИК
Керуючий партнер готельно-ресторанного комплексу Maristella Marine Residence, м. Одеса, Керівник керуючої компанії «Велнес-готель», Член правління Асоціації розвитку туризму Одеської області "Велика Одеса"
ОЛЬГА РЕБЕЗА
FnB директор Maestro Hotel Managemant
СЕРГІЙ КОКШАРОВ
Незалежний експерт по SEO-просуванню, автор блогу Devaka.info Експерт-аналітик у галузі пошукової оптимізації, веде декілька проєктів і надає консультації по оптимізації й просуванню сайтів
ВІТА ДУБЧАК
Експерт у галузі систематизації бізнесу. Сертифікований за міжнародними стандартами ibstpi бізнес-тренер, консультант у галузі управлінського консалтингу та маркетингу послуг
ТЕТЯНА МОРОЗОВА
Провідний архітектор Ribas Hotels Group, Co-founder & CEO TEMO hotel design
ПРОГРАМА
09:30-10:30
Реєстрація, вітальна кава
11:00-11:20
Привітання організаторів, модераторів
11:20-12:00
Створення прибуткового продукту готелю: синергія концепції та дизайну
ТЕТЯНА МОРОЗОВА
Провідний архітектор Ribas Hotels Group, Co-founder & CEO TEMO hotel design
12:10-13:10
«Заявка = бронювання. Продажі в переписках – нові правила комунікації в месенджерах, пп та директ в 🇺🇦 реаліях 2024»
ЛЮДМИЛА КАЛАБУХА
Кращий бізнес-тренер з продажів України 2023 за версією UKRAINIAN BUSINESS AWARD, письменниця (Кращі Книги України 2017/20/23), експерт ЗМІ
13:10-13:30
Кава-брейк
13:30-14:10
Маркетинг і менеджмент туристичних дестинацій. Нові стандарти ISO і ДСТУ в індустрії гостинності
ІВАН ЛІПТУГА
Директор Департаменту культури, міжнародного співробітництва і євроінтеграції Одеської міської ради.
Президент Національної туристичної організації України nto.ua
14:15-15:15
ОБІД
15:20-16:00
Заходи, як дієвий спосіб просування та формування іміджу ресторану.
Форма, зміст та регулярність заходів — який формат обрати для свого ресторану? Як поєднати заходи з концепцією закладу.
Різновиди заходів у ресторанах: приватні; гастрономічні; іміджеві; благодійні; тематичні; творчі; святкові.
Де брати натхнення генерувати ідеї? Планування. Місяць, квартал, рік — що обрати?
ціль→ідея→інформування аудиторії→ проведення івента→аналіз)
Бюджетування та взаємодія з партнерами. Як колаборації зменшують собівартість заходу.
Ефективні системи комунікацій з гостями: афіші, запрошення у меню, оголошення на сайті, в мобільному додатку, в соціальних мережах, таргетована реклама, місцеві ЗМІ, радіо та телебачення, адресні розсилки.
Залучення лідерів думок.
І найулюбленіше — найяскравіші факапи, куди ж без них?)
ОЛЬГА РЕБЕЗА
FnB директор Maestro Hotel Managemant
16:00-16:40
Інновації, штучний інтелект для SEO, тренди на 2024 рік - багато питань від маркетингу - навіщо і чим може допомогти готелю при запрошенні гостей
СЕРГІЙ КОКШАРОВ (ОНЛАЙН ВИСТУП)
Незалежний експерт по SEO-просуванню, автор блогу Devaka.info Експерт-аналітик у галузі пошукової оптимізації, веде декілька проєктів і надає консультації по оптимізації й просуванню сайтів
16:40-17:20
Особливості функціонування курортних готелів Витрати та особливості організації. Як забезпечити унікальні враження та послуги у готелю
БОГДАН ЛУЦИК
Керуючий партнер готельно-ресторанного комплексу Maristella Marine Residence, м. Одеса, Керівник керуючої компанії «Велнес-готель», Член правління Асоціації розвитку туризму Одеської області "Велика Одеса"
17:20-18:00
Огляд світових трендів якості сервісу: що нового Підсумки маркетингових досліджень клієнтського досвіду за 2023 рік Як змінюватимуться стандарти обслуговування у майбутньому Нові компетенції, необхідні для обслуговуючого персоналу
ВІТА ДУБЧАК
Експерт у галузі систематизації бізнесу. Сертифікований за міжнародними стандартами ibstpi бізнес-тренер, консультант у галузі управлінського консалтингу та маркетингу послуг
Вартість участі для працівників готельно-ресторанної галузі: