Власниця web-студії Nomax, керівник it-відділу web-розробок РІА Vangroup
Ефективний e-commerce та інтернет-маркетинг для готелів. Потенціал, тренди та практичні поради
Переваги використання e-commerce для готелів
Огляд трендів у галузі e-commerce
Практичні поради з інтернет-маркетингу для готелів
Використання аналітики і інструментів вимірювання результативності
Приклади успішних кейсів e-commerce та інтернет-маркетингу в готельній індустрії
ПРАКТИКУМ
11:40 – 12:15
11:40 – 12:15
Даша Філатова
Маркетолог та інфлюєнсер
Репутація в інтернеті. Як працювати з негативом в умовах сьогодення
Що таке репутація та чому вона важлива
Як змінилася споживацька поведінка з початку війни
Як бренду працювати з негативом собі на користь
Хто несе відповідальність за роботу з негативними відгуками?
Фактичні кейси роботи з негативом
12:15 – 13:00
12:15 – 13:00
Юлія Косенко
Операційна директорка мережі готелів Ribas Hotels, готеляр з 18-річним досвідом
Розвиток навичок продажу для персоналу готелю. Тренінги soft skills
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
ОБІД
ПРЯМІ ПРОДАЖІ
14:00 – 14:40
14:00 – 14:40
Олексій Волошин
CEO Керуюча компанія Едем Фемілі
Мотивація персоналу через KPI: практичні підходи
14:40 – 15:40
14:40 – 15:40
Олена Костюк
Керівник відділу продажу КК Maestro Hotel Management
Як збільшити середній тариф у готелі в період воєнного часу
Чому було вирішено піднімати тариф, незважаючи на поточну ситуацію в країні
Як обґрунтувати вау-сервісом підйом тарифу
Колаборації, інфлюєнс-маркетинг, ресторан для комплексного відпочинку
Безпека, автономність, інновації
Було/стало у цифрах. Інтерактив із залом
15:40 – 16:40
15:40 – 16:40
Зоряна Хомишин
Project manager Raymond, GM Crona Hotel&SPA
Програми лояльності, спецпропозиції, промокоди та інше. Інструменти продажу та їх грамотне використання
Коли Ми шукаємо готель, що для нас найважливіше?
Програми лояльності світових мереж. Кейси Holiday Inn, Marriott, IHG One Rewards
Характер програм лояльності на вітчизняному ринку
Формування системи бонусів відповідно до специфіки готелю
Приклад анкетування гостей
16:40 – 17:40
16:40 – 17:40
Оксана Марусич
Експерт з сервісу та якісного обслуговування Сертифікований Міжнародний бізнес-тренер Сертифікований Коуч Провела понад 2000 тренінгів за 14 років бізнес-практики
Чи може бути Гість нашим амбасадором?
СПІКЕРИ
ОЛЕКСІЙ ВОЛОШИН
СЕО, керуюча компанія ЕДЕМ ФЕМІЛІ
ОЛЕНА КОСТЮК
Керівник відділу продажу КК Maestro Hotel Management
ОКСАНА МАРУСИЧ
Експерт з сервісу та якісного обслуговування Сертифікований Міжнародний бізнес-тренер Сертифікований Коуч Провела понад 2200 тренінгів за 14 років бізнес-практики та коучингу
ЗОРЯНА ХОМИШИН
Project manager Raymond, GM Crona Hotel&SPA
СВІТЛАНА ФОМЕНКО
Власниця web-студії Nomax, керівник it-відділу web-розробок РІА Vangroup
ДАША ФІЛАТОВА
Маркетолог та інфлюєнсер
ЮЛІЯ КОСЕНКО
Операційна директорка мережі готелів Ribas Hotels, готеляр з 18-річним досвідом