Колись ми, як роботодавці дбали лише про фізичні речі для працівника: зручне робоче місце, фінансова стабільність, умови праці, комфортна форма.
Тепер треба виявляти також і емоційну турботу: підтримувати, проявляти чутливість до емоційного стану команди, при необхідності забирати зміни, давати виспатись, створювати нові командні ритуали.
Також турбуватись про душевну стабільність працівника: щира турбота — персональні розмови, гнучкий графік, бонуси за понаднормову роботу, турбота про близьких.
Та виявляти інформаційну турботу: відкрита (щира, прозора) комунікація, практика вдячності, фільтрування навколишньої ситуації, адаптація роботи під ситуацію, виключити токсичність у команді.
Проаналізуйте на скільки у вас все це є у команді та на якому саме рівні. Сьогодні ті компанії, котрі дбають про працівників отримують на 89% більше кандидатів аніж ті, котрі цього не роблять. Це гарна статистика, котра показує, що людяність тепер має бути присутня не лише у особистому житті, але й у бізнесі, процесах, підборі, оплаті тощо. Знайте, що керівник/власники або дають енергію команді, або забирають її. Будьте тими, хто дає, і ваш бізнес точно переживе цю непросту бурю. Адже корабель може перейти будь-яке випробування, якщо в ньому немає внутрішніх дірок.