Клієнти нашої компанії часто запитують: Як збільшити кількість прямих бронювань гостей на нашому сайті готелю? Змагатися з онлайн-турагентами (OTA) може здатися складним та непростим завданням, але є речі, які можна зробити і тим самим простимулювати гостей здійснити пряме бронювання з сайту.Ми склали керівництво з 5 кроків, щоб допомогти клієнтам нашої компанії. Слідуйте цим крокам і результат не змусить себе чекати! Крок 1.Створити відмінний веб-сайт і нехай він виглядає як захоплююча історія про готель.
Коли потенційні клієнти приходять на ваш сайт безпосередньо, а не через OTA або приходять на сайт через OTA (порівняють ціни, а це буває часто), переконайтеся, що ви тримаєте потенційних гостей. Гості хочуть знати, чим готель примітний і що відрізняє його від конкурентів.
Переконайтеся, що ваш сайт підкоряється інтуїтивно-логічному порядку з кнопками «Забронювати зараз» та іншими закликами до дії (зателефонуйте нам, зв'яжіться з нами тощо). Перевірте зайвий раз, що у вас є дійсно якісні та переконливі фотографії, які розповідають історію.
Покажіть гостям докладні фотографії рецепції готелю, холів, ресторанів та різних номерів та дайте гостям точно знати, що вони отримують за власни кошти. Увімкніть короткі відео, оскільки це чудовий спосіб для людей «відчути» досвід проживання у вашому готелі.
Вкажіть визначні пам'ятки, які можуть бути важливими, оскільки вони, швидше за все, будуть використовуватися потенційними гостями, які шукають, де зупинитися.
Не забудьте зосередитися на «враженні» — спокусить гурманів чудовими зображеннями вишуканих страв із вашого ресторану або, можливо, охолодженим коктейлем із бару на терасі.
Використовуйте текст для підтримки своєї візуальної історії та переконайтеся, що він не тільки має бездоганну орфографію та граматику, але також включає ключові слова та добре оптимізований. Підберіть шрифти для написання текстів та визначте основні кольори, які використовуватимете
Переконайтеся, що ваш сайт заслуговує на довіру. Ви не хочете давати привід повернутися гостям до ОТА!
Крок 2. Будьте публічними!Існує безліч добре відомих методів цифрового маркетингу, щоб залучити трафіку на сайт вашого готелю. Переконайтеся, що ви виконуєте якнайбільше з них і виділяєте бюджет для цього.
Зосередьтеся на якісному контенті з сильною пошуковою оптимізацією (SEO), ключовими словами, заголовками, метатегами та описами.
Обов'язково рекламуйте свої найкращі ціни, в тому числі мета опису головної сторінки, оскільки саме це буде відображатися в результатах пошуку Google.
Регулярно створюйте та ділитесь новими актуальними блогами з переконливим закликом до дії.
Використовуйте канали соціальних мереж для залучення трафіку на ваш сайт.
Відповідайте на коментарі та відгуки, навіть якщо вони негативні.
Налаштуйте PPC-кампанії в Google AdWords. Створюйте кампанії прямого маркетингу — наприклад, надсилайте персоналізовані та цільові електронні листи зі спеціальними пропозиціями, ювілеями бронювання (повідомляйте гостю, що він 5 років тому відпочивав у вашому готелі), спеціальними заходами тощо.
Створюйте програми лояльності, щоб гості знову та знову повернулися на ваш сайт.
Створюючи бізнес-аккаунт Вашого готелю, пам'ятайте, що йому просто необхідна участь у Google Hotel Ads, де серед переліку ОТА обов'язково має бути посилання на бронювання з сайту. Інакше інакше ви знову віддаєте ОТА свого гостя.
Крок 3. Спростіть бронювання і не спантеличуйте своїх клієнтів по дорозіПереконайтеся, що Ваша система бронювання на сайті проста у використанні та не дає збоїв, вона така ж швидка, як і будь-яке інше OTA у готельній індустрії, та працює на всіх пристроях, особливо мобільних. Зробіть цілком очевидним, куди натиснути далі, щоб весь процес займав максимум чотири кліки.
Ваша система бронювання має надсилати гостям електронного листа з підтвердженням про бронювання. Подякуйте гостям за бронювання та напишіть нестандартний текст у підтвердженні про бронювання, наприклад: «Чому б не справити враження на кохану пляшкою шампанського після прибуття чи не організувати екскурсію під час вашого перебування?». Це може допомогти вам максимізувати кількість додаткових послуг, які не куплені в процесі бронювання.
І звичайно ж, Ваша система бронювання повинна бути своєрідним бутиком. Вона має максимально розповісти про номерний фонд готелю, не забуваючи про оснащення кожної категорії номера. І обов'язково система бронювання має бути в одній колірній гамі із сайтом готелю.
Нарівні з ОТА Ваша система бронювання має бути підключена до менеджера каналів окремим каналом, це позбавить вас від ручної зміни кількості номерів та цін у системі. Використовуйте менеджер каналів з гарною репутацією та потужними функціоналом. Це дозволить відразу ж і відстежувати прямі бронювання із сайту, порівнюючи з кількістю бронювань з ОТА.
Крок 4 – Запропонуйте гостям гарну цінову пропозицію! Впевненість має значення.Переконайтеся, що потенційні гості будуть впевнені, що вони не знайдуть найкращої ціни номера, перейшовши до того чи іншого ОТА. У цьому вам допоможе менеджер каналів, адже саме з нього ви керуєте цінами. Якщо ваша цінова стратегія не дозволяє встановлювати тарифи на деякі OTA, відмінні від тарифів під час прямого бронювання, ніщо не заважає вам запропонувати інші додаткові послуги, такі як безкоштовний напій після прибуття, пляшку шампанського або коробку шоколадних цукерок у номері при прямому бронюванні з сайту.
Ще один чудовий спосіб збільшити кількість прямих бронювань готелів – це створювати індивідуальні пакети, які доступні лише на вашому веб-сайті, а не через OTA. Спа-пакети, романтичні канікули та пакети місцевих заходів – чудові ідеї, і їх слід використовувати.
Тетяна Кондратенко,
CEO Vitiana в Україні, експерт у галузі менеджменту та маркетингу в туризмі вважає, що все ж таки поки готелі не особливо пропонують цікаві тарифи на своїх сайтах і
Booking.com різноманітніший у цьому відношенні і саме з ним в основному конкурує їх компанія.
Крок 5. Повідомляйте хороші новини та відгуки про готель!Як людям, нам усім подобається знати, що думають та роблять інші. Переконайтеся, що ваші потенційні клієнти можуть читати онлайн-огляди та відгуки. Нагороди та сертифікати третіх осіб зміцнюють довіру і мають бути помітними, а не просто застрягати у нижньому колонтитулі, особливо якщо вони важливі. Увімкнення доказів того, що інші люди бронюють номери у вашому готелі, дає їм почуття впевненості в тому, що вони приймають правильне рішення, а також створює важливе відчуття терміновості. Тож роблять ОТА, чому б це не зробити на Вашому сайті чи системі бронювання?
Виконайте ці прості 5 кроків і ви будете на вірному шляху до збільшення кількості прямих бронювань! Більше того, ви покращите імідж свого бренду та попутно створити базу лояльних клієнтів. У результаті, що ви візьмете під контроль прямі онлайн-продажі і знизити комісію, яку ви платите OTA.
Це те, що ми розповідаємо клієнтам компанії Smart Planet Ukraine на початку роботи з ними. Вам потрібна допомога та ви хочете збільшити кількість прямих бронювань? Ми маємо чудову команду і ми готові допомогти в цьому: створенні стильного та сучасного сайту, підключення менеджера каналів YieldPlanet, офіційним представником якого в Україні ми є і нашого модуля бронювання Rooms Wizard Be, розробленого нашою компанією. Будемо раді допомогти!
Наші контакти:
support@smart-planet.com.ua
Viber/Telegr.: +380 (67) 335 99 01.
Команда Smart Planet Ukraine