ОРГАНІЗАТОР : VAN GROUP КОЛИ: 04.03.2024 ДЕ: Alexandrovskiy Hotel - https://alexandrovskiy.com.ua/ м. Одеса, проспект Олександрівський, 12 ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ МАРКЕТИНГ 2024
ПРОГРАМА 09:30-10:30 - Реєстрація, вітальна кава Маркетинг чи продажі. Як побудувати ефективну взаємодію? Один із найактуальніших трендів цього року — розвиток команд маркетингу та продажу готелів, санаторіїв, ресторанів. Ми зібрали для вас провідних експертів цього напряму з усієї країни, щоб ви змогли прокачати свої команди до сезону 2024 року
Модератор заходу – Дмитро Яіцкий Комерційний директор Асоціації шеф-кухарів Півдня України (з 2017) Засновник шеф-клубу "USCA chef club" (з 2018) https://vangroup.net.ua/hr ЧАС СПІКЕР ТЕМА
09:30-10:30 Реєстрація, вітальна кава 10:30-11:10 ІВАН ЛІПТУГА Директор Департаменту культури, міжнародного співробітництва і євроінтеграції Одеської міської ради. Президент Національної туристичної організації України nto.ua Маркетинг і менеджмент туристичних дестинацій. Нові стандарти ISO і ДСТУ в індустрії гостинності
11:10-12:10 ЛЮДМИЛА КАЛАБУХА Кращий бізнес-тренер з продажів України 2023 за версією UKRAINIAN BUSINESS AWARD, письменниця (Кращі Книги України 2017/20/23), експерт ЗМІ «Заявка = бронювання. Продажі в переписках – нові правила комунікації в месенджерах, пп та директ в 🇺🇦 реаліях 2024»
12:10-13:30 Кава-брейк 13:30-14:10 Тетяна Морозова, провідний архітектор Ribas Hotels Group, Co-founder & CEO TEMO hotel design Створення прибуткового продукту готелю: синергія концепції та дизайну
14:15-15:15 ОБІД 15:20-16:00 ОЛЬГА РЕБЕЗА FnB директор Maestro Hotel Managemant Заходи, як дієвий спосіб просування та формування іміджу ресторану. Форма, зміст та регулярність заходів — який формат обрати для свого ресторану? Як поєднати заходи з концепцією закладу. Різновиди заходів у ресторанах: приватні; гастрономічні; іміджеві; благодійні; тематичні; творчі; святкові. Де брати натхнення генерувати ідеї? Планування. Місяць, квартал, рік — що обрати? ціль→ідея→інформування аудиторії→ проведення івента→аналіз) Бюджетування та взаємодія з партнерами. Як колаборації зменшують собівартість заходу. Ефективні системи комунікацій з гостями: афіші, запрошення у меню, оголошення на сайті, в мобільному додатку, в соціальних мережах, таргетована реклама, місцеві ЗМІ, радіо та телебачення, адресні розсилки. Залучення лідерів думок. І найулюбленіше — найяскравіші фак-апи, куди ж без них?)
ОНЛАЙН ВИСТУП 16:00-16:40 СЕРГІЙ КОКШАРОВ Незалежний експерт по SEO-просуванню, автор блогу Devaka.info Експерт-аналітик у галузі пошукової оптимізації, веде декілька проєктів і надає консультації по оптимізації й просуванню сайтів Інновації, штучний інтелект для SEO, тренди на 2024 рік - багато питань від маркетингу - навіщо і чим може допомогти готелю при запрошенні гостей
16:40-17:20 БОГДАН ЛУЦИК Керуючий партнер готельно-ресторанного комплексу Maristella Marine Residence, м. Одеса, Керівник керуючої компанії «Велнес-готель», Член правління Асоціації розвитку туризму Одеської області "Велика Одеса" Особливості функціонування курортних готелів Витрати та особливості організації. Як забезпечити унікальні враження та послуги у готелю
17:20-18:00 ВІТА ДУБЧАК Експерт у галузі систематизації бізнесу. Сертифікований за міжнародними стандартами ibstpi бізнес-тренер, консультант у галузі управлінського консалтингу та маркетингу послуг Огляд світових трендів якості сервісу: що нового Підсумки маркетингових досліджень клієнтського досвіду за 2023 рік Як змінюватимуться стандарти обслуговування у майбутньому Нові компетенції, необхідні для обслуговуючого персоналу