БІЗНЕС З ДУШЕЮ
ТА БІЗНЕС ДЛЯ ДУШІ
10-11 ТРАВНЯ / 2024
2024
генеральний партнер
генеральний партнер
Про форум
Український готельний бізнес вимушений пристосовуватися до подій, які мають великий негативний вплив на економіку та суспільство. Сьогоднішні виклики складні, але спільними зусиллями ми зможемо не тільки вистояти, але й знайти передумови для розвитку!

Місія: Об'єднання відповідальних українських бізнесів, які функціонують та розвиваються.
Вітальне слово
Максим Козицький
Начальник Львівської обласної військової адміністрації

Цільова аудиторія

Власники та керівники готелів і ресторанів, інвестори, розробники, дизайнери, архітектори, фінансові експерти та технологи, інші працівники сфери гостинності.
МОДЕРАТОРИ ФОРУМУ
  • ЄВГЕН КОМАРОВ
    Business developer, юрист ЮK «GLOBAL LAW», голова юридичного комітету ГС «Українська ресторанна асоціація», Член Правління ГС «Українська кальянна асоціація»
  • ДМИТРО ЯІЦКИЙ
    Комерційний директор Асоціації шеф-кухарів Півдня України (з 2017)
    Засновник шеф-клубу "USCA chef club" (з 2018)
  • МАКСИМ ХРАМОВ
    Управляючий партнер мережі ресторанів Pastateca
    В ресторанному бізнесі з 2001 року, відкрив понад 60 ресторанів, серед яких Pizza Celentano, фан-бари Банка, дайнери Жовток, ресторани Гіві Рубінштейн та Сіхарулі та інші
ПРОГРАМА
ДЕНЬ ПЕРШИЙ
Вітальне слово
Панельна дискусія на тему «Реформування системи класифікації готелів та інших засобів розміщення»
Фінанси та інвестиції
Стратегії успішного розвитку бізнесу в епоху нестабільності
Рішення Ribas Hotels Group, які допомогли компанії масштабуватись під час війни
Як започаткувати власну справу в Україні в турбулентні часи та
розвивати бізнес у різних країнах без жодних обмежень?

  • Отримувати стабільну фінансову та мотиваційну винагороду пропорційно до докладених Вами зусиль
  • Можливості співпраці в рамках Budmall Center та побудови сучасних інноваційних туристичних комплексів
  • Про можливість впровадження екологічних та оздоровчих ініціатив від проєкту «Життя в стилі ЕСО» в готельному бізнесі
  • Про те, як можна по-іншому перезапустити обʼєкти нерухомості та вдихнути в них нове життя
Як вибрати ПЗ для свого готелю
Які програмні інструменти «маст хев» для збільшення кількості вдалих бронювань
Будуй єдине інформаційне поле для гостей
Сучасні інтеграції та як вони працюють
Зручні додаткові сервіси для ваших клієнтів
Аналітика та статистика – отримай показники швидко та зручно
Продажі та маркетинг
Тренди: глобальний та локальний аналіз
Прогнози подорожей у 2024 від Booking.com
  • Тренди в Україні
  • Поведінка гостей
  • Додаткові переваги (Value Adds)
«Розговорити та домовитись» або як встановити емоційний контак з клієнтом?
  • як встановити контакт з клієнтом
  • як вплинути на клієнта
  • як виявити потреби клієнта шляхом правильного формулювання питань
  • як змінити реальність клієнта для задоволення його інтересів
Факапи в діджитал та як на них вчитись
Мистецтво управління брендом
  • Як створити успішний бренд?
  • Особливості роботи з різними брендами
  • Комунікація бренду
  • Роль бренду у турбулентні часи
Принципи маркетингу в готельній сфері
Найкращий продаж - це покупка
Обіцяй менше, а роби більше

ПРОГРАМА
ДЕНЬ ДРУГИЙ
Ресторан
Кухні в Готелях. Тренди, Концепти, Технологічні моделі
  • Які існують концепти кухонь
  • На яких кухнях найбільше можна заробити грошей
  • Технологічні моделі
  • Оптимізація праці
Гнучкість та адаптація до нових тенденцій. Ефективне партнерство та спільний успіх
тези затверджуються
Яким має бути ТОПовий керівник ресторану/готельно-ресторанного комплексу: soft skills i hard skills
  • Чи повинен класний керівник (і головне власник) розбиратися у операційних процесах в ресторані
  • Що важливіше в ресторані - Зал, Кухня чи Директор/Власник
  • Щоб бути хорошим керівником/власником - людина має бути багаторуким Шивою із певним штучним інтелектом, який/яка одночасно розбирається в технології приготування, варінні кави, складання P&L, вирішенні скарг з гостями та веденням сторінок в соціальних мережах
  • Головні якості ТОПового керівника: soft skiils and hard skills
  • Демократ чи Автократ, який спосіб управління бізнесом обирати
  • Методи мотивації персоналу та методи мотивації власне для керівника як самого себе
  • Працівники зчитують поведінку з Керівника, як і діти з батьків
  • Чому фактор/явище: Я їв таку страву..., Я це бачив... ,Я це чув..., а було б гарно зробити так бо..., На картинці бачив, це кльово... Друг/Кум/Сват порадив.... не працює
  • Треба вирішити для СЕБЕ в першу чергу (для власника) ресторан (або готель) відкритий як бізнес, чи як іграшка і елемент особистого ЕГО
Ресторан при готелі. Юридичні аспекти
  • Вимоги законодавства
  • Дозвільні документи
  • Перевірки і правила поведінки персонали під час них
  • Військовий обовʼязок працівників
Персонал
Що таке ціннісна пропозиція роботодавця (EVP) та як це сприяє створенню сильної команди
  • Чим EVP відрізняється від бренду роботодавця
  • Як полегшити рекрутинг коли ринок належить кандидату
  • Помилки роботодавця які збільшують термін закриття вакансії
Безбар`єрність — нова норма в готельному бізнесі. На що зважати персоналу?
1. Виклики в Україні сьогодні:
- збільшення кількості осіб з травмами та інвалідністю через агресію росії. Сатистика.
- потреба в готелях, хостелах та інших об'єктах галузі

2. Чому безбар'єрні готелі вигідні.
- 15+% клієнтів або втрачає готель або ні.
- репутаційні наслідки
- номерний фонд: 1 або 2 спеціальних номера. Скільки достатньо?

3. Універсальний дизайн в приміщеннях готелю:
- вхідна група,
- паркувальні місця
- обладнання номерів
- загальні вбиральні

4.Бар`єри в спілкуванні.
- коректна комунікація: опис на сайті, рекламних платформах
- менеджери/ персонал та недискримінаційна лексика
- недискримінаційна взаємодія
HOTELFORUM UA
СТАНДАРТ
5% знижки від 2-х учасників
3000,00 грн.
Блокнот та ручка
Вода
Кава
Обід
Подарунки від партнерів у розіграшах
ЗАМОВИТИ
ПРЕДСТАВНИЦЬКИЙ
5% знижки від 2-х учасників
4000,00 грн
Блокнот та ручка
Вода
Кава
Ігристе
Обід
Подарунки від партнерів
Нетворкінг чат
Вечеря зі спікерами
ЗАМОВИТИ
ПАРТНЕРИ
ІНФО ПАРТНЕРИ
ХОЧУ БУТИ ПАРТНЕРОМ
(063) 179-02-20
zakaz@vangroup.net.ua
ВІДДІЛ ПРОДАЖУ
(093) 643-30-06
(063) 230-74-96
(viber, telegram)
Hf@vangroup.net.ua
sales01@vangroup.net
Я даю згоду на обробку персональних даних