Професіонали та практики готельно-ресторанної індустрії пропрацюють найболючіші питання
16 годин
Два дні корисної та потрібної інформації
250+ гостей
Та безмежні можливості обміну досвідом та кейсами вживу
Про форум
За роки війни ми навчилися постійно адаптуватися, змінювати бізнес-моделі, реагувати на виклики та створювати нові можливості, які раніше здавалися недосяжними. Готельний бізнес України демонструє приклад стійкості, гнучкості та здатності масштабуватися навіть у найскладніших умовах. Сьогодні постійна адаптація стала нашою новою стабільністю, а креативність і відповідальність — основою для подальшого розвитку.
Місія: Об’єднати учасників української індустрії гостинності, які не лише вистояли у часи кризи, але й навчилися перетворювати виклики на можливості, щоб разом створювати майбутнє, де стабільність базується на гнучкості, інноваціях і сталому розвитку.
Цільова аудиторія
Власники та керівники готелів, ресторанів
Інвестори
Розробники
Дизайнери
Архітектори
Фінансові експерти та технологи
Інші сфери гостинності
2 дні участі
Кава-брейки
Участь у розіграші подарунків
Сертифікат про участь у HOTEL FORUM UA
ДВА ДНІ УЧАСТІ НА HOTEL FORUM UA
STANDART
3000 грн
ДВА ДНІ УЧАСТІ НА HOTEL FORUM UA
Вода та кава
ціна дійсна до 5 лютого 2025 р.
у полі (Мета платежу) вказати ПІБ, телефон - ОБОВ'ЯЗКОВО!
Віце-Президент (НТОУ) Національної Туристичної Організації України,
Член Правління Ассоціації Інкамінгових Тур Операторів України (АІТОУ)
СПІКЕРИ
ПРОГРАМА ГОТЕЛЬНИЙ ФОРУМ 2025
ПЕРШИЙ ДЕНЬ
Фінанси Результат, який цікавить власника
Актуальні фінансові виклики та можливості для готельного бізнесу в Україні, з урахуванням змін у попиті, регулюванні та економічних умовах
Оцінка ефективності використання потенціалу через фінансові KPI
Основні фінансові показники в готельному бізнесі: що вони означають для управлінців та власників
Фінансова адаптація готелів до нових умов: вплив інфляції та коливань курсу валют на ціноутворення і прибутковість Як зміни в макроекономічній ситуації впливають на фінансові стратегії
Стратегії лідерства Досвід та натхнення від лідерів ринку
Не бійтесь факапів: як готельні мережі адаптуються до змін в індустрії та забезпечують стійкість
ДИСКУСІЯ: Як побудувати ефективну комунікацію в мережі Визначення інструментів і методів, що допомагають створити внутрішні процеси для оптимізації часу і ресурсів
Як забезпечити масштабованість бізнесу без втрати якості обслуговування та культури компанії
Інтеграція нових технологій: досвід і виклики
ГОТЕЛЬНИЙ ФОРУМ 2025
ДРУГИЙ ДЕНЬ
Сервіс Створення незабутнього досвіду для гостей
Як ефективно використовувати відгуки та результати аудиту для поліпшення обслуговування
Як реагувати на негативні відгуки гостей і перетворювати їх на можливості для вдосконалення
Цифровізація сервісу: як нові технології покращують досвід гостей в готелях Використання чат-ботів, мобільних додатків для підвищення рівня сервісу
Команда Залученість та лояльність працівників — справжня больова точка сьогодення
ДИСКУСІЯ: Залученість працівників як залог успіху Як виміряти і покращити залученість працівників, щоб створити культуру лояльності і професіоналізму
Інклюзивність та різноманітність: як створити ефективну команду за допомогою різних підходів до управління
Управління поколіннями: як налаштувати взаємодію між молодшими і старшими працівниками для максимального результату
Психологія в команді: як створити здоровий клімат і підтримувати мотивацію під час стресових ситуацій
Як отримати знижку на проживання у готелях Ibis Lviv Center в період відвідування HF 25: Гість телефонує в готель у відділ бронювання, повідомляє промокод HOTELFORUM25 і здійснює бронювання зі знижкою -15 %!
IBIS STYLES LVIV CENTER
Як отримати знижку на проживання у готелях Ibis Styles Lviv Center в період відвідування HF 25: Гість телефонує в готель у відділ бронювання, повідомляє промокод HOTELFORUM25 і здійснює бронювання зі знижкою -15 %!
ТУРИСТ ЛЬВІВ
Гість телефонує в готель за номером бронювання: +380980844287, повідомляє промокод HOTELFORUM25 і здійснює бронювання зі знижкою -20%.
LEV Lifestyle Hotel
Гість телефонує в готель за номером бронювання: +380 (50) 490 98 98, повідомляє промокод HOTELFORUM25 і здійснює бронювання зі знижкою -20%.
Готель Швейцарський
Як отримати знижку на проживання у готелі Швейцарський в період відвідування HF 25: Гість телефонує в готель у відділ бронювання, повідомляє промокод HOTELFORUM25 і здійснює бронювання зі знижкою - 20 %!
Citadel — Gastro Boutique Hotel
Як отримати знижку на проживання у Citadel — Gastro Boutique Hotel в період відвідування HF 25: Гість телефонує в готель у відділ бронювання, повідомляє промокод HOTELFORUM25 і здійснює бронювання зі знижкою - 20 %!
Або самостійно за промокодом здійснити бронювання безпосередньо на сайті!
ВІДДІЛ ПРОДАЖУ УЧАСТЬ ДЛЯ ГОСТЕЙ Оксана (093) 643-30-06 Hf@vangroup.net.ua (viber, telegram) Тетяна (063) 230-74-96 sales01@vangroup.net (viber, telegram)
ХОЧУ БУТИ ПАРТНЕРОМ (067) 125-27-27 sales@vangroup.net.ua