ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
СТІЙКІСТЬ З ДУШЕЮ
ТА ДЛЯ ДУШІ
24-25 БЕРЕЗНЯ / 2025
РЕЄСТРАЦІЯ ЗАКРИТА
PREMIUM PARTNER
EXCLUSIVE ПАРТНЕР
20+
спікерів
Професіонали та практики готельно-ресторанної індустрії пропрацюють найболючіші питання
16
годин
Два дні корисної та потрібної інформації
250+
гостей
Та безмежні можливості обміну досвідом та кейсами вживу
Про форум
За роки війни ми навчилися постійно адаптуватися, змінювати бізнес-моделі, реагувати на виклики та створювати нові можливості, які раніше здавалися недосяжними. Готельний бізнес України демонструє приклад стійкості, гнучкості та здатності масштабуватися навіть у найскладніших умовах. Сьогодні постійна адаптація стала нашою новою стабільністю, а креативність і відповідальність — основою для подальшого розвитку.

Місія:
Об’єднати учасників української індустрії гостинності, які не лише вистояли у часи кризи, але й навчилися перетворювати виклики на можливості, щоб разом створювати майбутнє, де стабільність базується на гнучкості, інноваціях і сталому розвитку.
Цільова аудиторія
  • Власники та керівники готелів, ресторанів
  • Інвестори
  • Розробники
  • Дизайнери
  • Архітектори
  • Фінансові експерти та технологи
  • Інші сфери гостинності
  • 2 дні участі
  • Кава-брейки
  • Участь у розіграші подарунків
  • Сертифікат про участь у HOTEL FORUM UA
ДВА ДНІ УЧАСТІ НА HOTEL FORUM UA
STANDART
3500 грн
  • ДВА ДНІ УЧАСТІ НА HOTEL FORUM UA
  • Вода та кава

у полі (Мета платежу) вказати ПІБ, телефон - ОБОВ'ЯЗКОВО!
РЕЄСТРАЦІЯ ЗАКРИТА
SUPERIOR
4500 грн
від двох гостей знижка 5%
  • ДВА ДНІ УЧАСТІ НА HOTEL FORUM UA
  • Вода, кава
  • Блокнот та ручка
  • Участь у розіграшу подарунків
  • Сертифікат
  • Нетворкінг чат
РЕЄСТРАЦІЯ ЗАКРИТА
KING
5550 грн
МІСЦЯ ПРОДАНІ
  • ДВА ДНІ УЧАСТІ НА HOTEL FORUM UA
  • Вода, кава
  • Обід - 2 дні
  • Блокнот та ручка
  • Участь у розіграшу подарунків
  • Нетворкінг чат
  • Сертифікат
  • Вечеря зі спікерами в бутік готель Citadel Inn - 24.03.25 (19:00)
МІСЦЯ ПРОДАНІ
HOTEL FORUM
ДМИТРО ТАНЦЮРА
МОДЕРАТОР

Віце-Президент (НТОУ) Національної Туристичної Організації України, Член Правління Ассоціації Інкамінгових Тур Операторів України (АІТОУ), Співвласник Альбатрос-Тревел

СПІКЕРИ
ПРОГРАМА
ГОТЕЛЬНИЙ ФОРУМ 2025

ПЕРШИЙ ДЕНЬ

За роки війни ми навчилися постійно адаптуватися, змінювати бізнес-моделі, реагувати на виклики та створювати нові можливості, які раніше здавалися недосяжними. Готельний бізнес України демонструє приклад стійкості, гнучкості та здатності масштабуватися навіть у найскладніших умовах. Сьогодні постійна адаптація стала нашою новою стабільністю, а креативність і відповідальність — основою для подальшого розвитку.

Місія:

Об’єднати учасників української індустрії гостинності, які не лише вистояли у часи кризи, але й навчилися перетворювати виклики на можливості, щоб разом створювати майбутнє, де стабільність базується на гнучкості, інноваціях і сталому розвитку.

9:00-10:30
9:00-10:30
РЕЄСТРАЦІЯ
10:30-11:15
10:30-11:15
ВІДКРИТТЯ ФОРУМУ

АКТУАЛЬНЕ

11:15–11:50
11:15–11:50
ІРИНА СІДЛЕЦЬКА
Президентка UHRA, CEO Vertex Hotel Group
Законодавчі зміни в готельному секторі - чи слід їх чекати та до чого готуватися
  • Єдиний туристичний реєстр
  • Обов’язковість категоризації
  • Вимоги до зірковості
  • Податкові пільги
11:50–12:25
11:50–12:25
ВОЛОДИМИР ЦИМБАЛ
Фахівець з обліку та фінансів компанія Double check
USALI для України»
  • Стандарти, які об'єднують готелярів
  • Чому готелі у світі обирають USALI, і як це працює
  • USALI – не просто цифри, а інструмент управління прибутком
  • Від звичного обліку до світового стандарту: чи готова Україна?
  • Хто і навіщо має знати USALI: від власника до адміністратора
  • Виклики впровадження USALI в Україні: проблеми, страхи та рішення
12:25–13:00
12:25–13:00
МИХАЙЛО БАКАЛЮК
В.О. начальника Відділу розвитку регіональних туристичних продуктів ДАРТ

ТЕТЯНА ГРИЦЬКА
Головний спеціаліст Відділу розвитку регіональних туристичних продуктів ДАРТ
Безбар'єрність в гостинності
Інклюзивність як готельний продукт
Основи безбар’єрного спілкування для закладів гостинності"
13:00—13:20
13:00—13:20
КАВА-БРЕЙК

ФІНАНСИ
Результат, який цікавить власника

13:20–13:55
13:20–13:55
СЕРГІЙ ЖУК
Готельєр,девелопмент та управління преміальними обʼєктами
Фінансові виклики та можливості готельного бізнесу в Україні: як зміни в попиті, регулюванні та економічних умовах впливають на девелопмент, операційну діяльність і досягнення очікуваної прибутковості власників.
Стратегії лідерства
Досвід та натхнення від лідерів ринку
13:55–14:30
13:55–14:30
ЄВГЕН АМІРОВ
Експерт готельної індустрії, засновник Clever Hospitality Consulting, консультант з розвитку готельного бізнесу та інвестицій у сферу гостинності
Туризм в Україні після війни: зміни, до яких треба бути готовими ще вчора
Аналіз ринку до війни та під час війни:
  • Очікувані зміни після війни
  • Західні регіони: холодний душ після теплої вани
  • Інклюзивність та доступність
  • Що повинні робити готелі вже зараз?
14:30–15:10
14:30–15:10
МАКСИМ ВИНОГРАДНИЙ
Маркетинговий директор заміського комплексу «УЛІС»
Гнучкість та сенси: як готельний бізнес адаптується до змін і знаходить точки зростання:
  • Як визначити свою унікальність і використати її для зростання?
  • Де шукати ідеї, коли здається, що ринок перенасичений?
  • Як швидко адаптуватися до змін і не втрачати фокус?
  • Чому кризи – це не загроза, а можливість для зростання?
15:10–16:10
15:10–16:10
ОБІД
16:10–16:50
16:10–16:50
ДЕНИС МУСІЧ
CEO та співзасновник Smart Security
Імплементація системи керування будівлями для оптимізації витрат і ресурсів у готельному бізнесі: від стратегії до реалізації
16:50–17:30
16:50–17:30
ОЛЕНА КОСТЮК
Директорка з продажів керуючої компанії "Maestro Hotel Management"

ЛЮДМИЛА БОЛГАРОВА
Операційний директор керуючої компанії "Maestro Hotel Management"

Формула успіху в гостинності: лідерство, що продає, та сервіс, що підкорює

Гостинність – це не просто про комфорт, а про враження, які перетворюють гостей на фанатів бренду
Головний секрет: гості повертаються не в готель, а до людей, які створюють сервіс
Як зробити так, щоб сервіс не тільки зачаровував, а й продавав?

Лідерство, що продає:
Найкращі готелі продають не номери, а емоції та досвід
Емоційний продаж: як команда може не просто бронювати, а створювати історію для гостя
Апселінг та крос-продажі – як непомітно підвищити середній чек
Робота із запереченнями: як перетворити «дорого» на «я хочу це спробувати»
Корпоративні продажі, MICE-сегмент, співпраця з бізнес-клієнтами
Без сильної команди навіть найкращі техніки не дадуть результату

Лідерство у команді: як створити сервіс, що зачаровує!
Гості запам’ятовують не слова, а те, як вони себе відчували
Справжній сервіс – це не інструкції, а свобода створювати «вау-ефект»
Якщо персонал кайфує від своєї роботи, гості це відчувають
Як перетворити співробітників із виконавців на творців емоцій

Продажі через сервіс
Найкращий продаж – це той, який відбувається непомітно
Як техніки переконання, апселінг і персоналізація підвищують середній чек
Без емоційного сервісу навіть найкращі техніки не працюють

Сервіс, що підкорює
Як створювати «магічні моменти» для гостей
Чому персоналізація важлива: гість хоче відчувати себе особливим
Як сервіс може не просто зачаровувати, а й приносити гроші

Продажі та швидкість реагування у гостинності
Світ змінився – гість очікує швидкості, зручності та персоналізації
17:30–-18:10
17:30–-18:10
МАРИНА ДЯЧЕНКО
Співзасновниця та СЕО Manezh
Засновниця арт-простору кав'ярні Morris Space
Я ТЕБЕ ЧУЮ... ВЗАЄМОДІЯ КУЛЬТУРИ ОСВІТИ ТА БІЗНЕСУ
Коли гинуть інституції, народжуються навчальні середовища
Чим більше народ знає свою історію, тим більше внутрішнього спокою
Первородство відроджується через повернення національної гідності
Незалежність - це відповідальність, взяв - так бери і роби
ГОТЕЛЬНИЙ ФОРУМ 2025
ДРУГИЙ ДЕНЬ
Сервіс
Створення незабутнього досвіду для гостей
10:00-11:00
10:00-11:00
ВІДКРИТТЯ ФОРУМУ
КАВА-БРЕЙК
11:00–11:35
11:00–11:35
АРТУР СНІГИР
Керівник проекту Сафарі - парку МЕДВИНО
Готельєр з 15 річним досвідом
«+10% ДО ДОХОДУ ГОТЕЛЮ: ЯК ПРАВИЛЬНО ЧИТАТИ ВІДГУКИ ГОСТЕЙ»
Гості вже сказали, за що готові платити більше – просто потрібно навчитися це бачити!
80% готельєрів ігнорують ключові сигнали у відгуках – не роби цю помилку!
Як відгуки допомагають заробляти більше без інвестицій у рекламу
11:35–12:20
11:35–12:20
НАТАЛІЯ ПОЛЯНСЬКА
Власниця агенції рекрутингу р2р.
+16 років досвіду у сферах бізнесу де людський капітал є ключовим ресурсом.
+8 років проєктної роботи в рекрутингу.
Найм для клієнтів з України, Європи, США, ОАЕ.
Консультант з рекрутингу та HR в MAYBUTNE CONSULTING.
Рекрутерка агенції BRAVE consult Бренд амбасадорка і лекторка Сучасної Київської академії ресторанного бізнесу Співласниця кавової компанії LaKava
Інтерактивна сесія: HR Битва: Найм vs. Утримання"
12:20-12:40
12:20-12:40
КАВА-БРЕЙК
12:40–13:20
12:40–13:20
ОКСАНА МАРУСИЧ
Експерт з сервісу та якісного обслуговування
Сертифікований Міжнародний бізнес-тренер
Сертифікований Коуч
Провела понад 2200 тренінгів за 14 років бізнес-практики та коучингу
Управління поколіннями: як налаштувати взаємодію між молодшими і старшими працівниками для максимального результату
13:20–13:55
13:20–13:55
ІРИНА ВІНЦЕНТІК
Директор з продажів та маркетингу
Fairmont Grand Hotel Kyiv
Перезавантаження п’ятизіркового сервісу: адаптація бізнесу в нових умовах!
  • Фокус на зміні продукту
  • Технологічні рішення та нові стандарти гостинності
14:00–15:00
14:00–15:00
ОБІД
Команда
Залученість та лояльність працівників — справжня больова точка сьогодення
15:35–16:10
15:35–16:10
АННА КУЗНЕЦОВА
Генеральний менеджер готелю Hay by Edem Family
ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ЯК ІНВЕСТИЦІЯ У СЕРВІС МАЙБУТНЬОГО, найкращий клієнтський досвід від Hay by Edem Family
16:10-17:00
16:10-17:00
ЮЛІЯ КОСЕНКО
СЕО Ribas Hotels Management, міжнародної керівної компанії
Від HR-бренду до фан-клубу компанії: як побудувати сильну корпоративну культуру
  • Як залучати людей, які поділяють цінності бізнесу
  • Формування культури через лідерів
  • Гроші чи сенси - що в основі справжньої мотивації
  • Як запобігти втраті кращих працівників
PREMIUM PARTNER
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
EXCLUSIVE ПАРТНЕР
PREMIUM PARTNER
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
EXCLUSIVE ПАРТНЕР
PREMIUM PARTNER
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
EXCLUSIVE ПАРТНЕР
PREMIUM PARTNER
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
EXCLUSIVE ПАРТНЕР
ПАРТНЕРИ
HOTEL FORUM
ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ
ГОТЕЛІ ПАРТНЕРИ
ВІДДІЛ ПРОДАЖУ
УЧАСТЬ ДЛЯ ГОСТЕЙ
Оксана
(093) 643-30-06
Hf@vangroup.net.ua
(viber, telegram)
Тетяна
(063) 230-74-96
sales01@vangroup.net
(viber, telegram)
ХОЧУ БУТИ ПАРТНЕРОМ
(067) 125-27-27
sales@vangroup.net.ua
АКРЕДИТАЦІЯ ЗМІ
zakaz@vangroup.net.ua