Професіонали з індустрії розкажуть про найважливіше
16 годин
Дводенна програма та величезна кількість контенту
250 гостей
Форум об'єднає учасників готельної бізнес-спільноти
Про форум
За роки війни ми навчилися постійно адаптуватися, змінювати бізнес-моделі, реагувати на виклики та створювати нові можливості, які раніше здавалися недосяжними. Готельний бізнес України демонструє приклад стійкості, гнучкості та здатності масштабуватися навіть у найскладніших умовах. Сьогодні постійна адаптація стала нашою новою стабільністю, а креативність і відповідальність — основою для подальшого розвитку.
Місія: Об’єднати учасників української індустрії гостинності, які не лише вистояли у часи кризи, але й навчилися перетворювати виклики на можливості, щоб разом створювати майбутнє, де стабільність базується на гнучкості, інноваціях і сталому розвитку.
Власники та керівники готелів і ресторанів, інвестори, розробники, дизайнери, архітектори, фінансові експерти та технологи, інші працівники сфери гостинності.
Актуальні фінансові виклики та можливості для готельного бізнесу в Україні, з урахуванням змін у попиті, регулюванні та економічних умовах
Оцінка ефективності використання потенціалу через фінансові KPI
Основні фінансові показники в готельному бізнесі: що вони означають для управлінців та власників
Фінансова адаптація готелів до нових умов: вплив інфляції та коливань курсу валют на ціноутворення і прибутковість Як зміни в макроекономічній ситуації впливають на фінансові стратегії
Стратегії лідерства Досвід та натхнення від лідерів ринку
Не бійтесь факапів: як готельні мережі адаптуються до змін в індустрії та забезпечують стійкість
ДИСКУСІЯ: Як побудувати ефективну комунікацію в мережі Визначення інструментів і методів, що допомагають створити внутрішні процеси для оптимізації часу і ресурсів
Як забезпечити масштабованість бізнесу без втрати якості обслуговування та культури компанії
Інтеграція нових технологій: досвід і виклики
ГОТЕЛЬНИЙ ФОРУМ 2025
ДРУГИЙ ДЕНЬ
Сервіс Створення незабутнього досвіду для гостей
Як ефективно використовувати відгуки та результати аудиту для поліпшення обслуговування
Як реагувати на негативні відгуки гостей і перетворювати їх на можливості для вдосконалення
Цифровізація сервісу: як нові технології покращують досвід гостей в готелях Використання чат-ботів, мобільних додатків для підвищення рівня сервісу
Команда Залученість та лояльність працівників — справжня больова точка сьогодення
ДИСКУСІЯ: Залученість працівників як залог успіху Як виміряти і покращити залученість працівників, щоб створити культуру лояльності і професіоналізму
Інклюзивність та різноманітність: як створити ефективну команду за допомогою різних підходів до управління
Управління поколіннями: як налаштувати взаємодію між молодшими і старшими працівниками для максимального результату
Психологія в команді: як створити здоровий клімат і підтримувати мотивацію під час стресових ситуацій
ПАРТНЕРИ
-15%
IBIS LVIV CENTER
Як отримати знижку на проживання у готелях Ibis Lviv Center та Ibis Styles Lviv Center в період відвідування HF 25: Гість телефонує в готель у відділ бронювання, повідомляє промокод HOTELFORUM25 і здійснює бронювання зі знижкою -15 %!
More products
IBIS LVIV CENTER
BUY NOW
вул. Івана Франка, 23А, Львів, Україна
Готель із стильним оформленням у діловому центрі міста
Зручна робоча зона, міні футбол
Стильний ресторан "74 UrbanFood" та цілодобовий магазин "Grab & Go"
До нас можна з домашніми улюбленцями
Цей готель розташований у самому серці міста Львів. Оцінка гостей за відмінне розташування: 9,6
ВІДДІЛ ПРОДАЖУ УЧАСТЬ ДЛЯ ГОСТЕЙ Оксана (093) 643-30-06 Hf@vangroup.net.ua (viber, telegram) Тетяна (063) 230-74-96 sales01@vangroup.net (viber, telegram)
ХОЧУ БУТИ ПАРТНЕРОМ (067) 125-27-27 sales@vangroup.net.ua