БІЗНЕС З ДУШЕЮ
ТА БІЗНЕС ДЛЯ ДУШІ
10-11 ТРАВНЯ / 2024
РЕЄСТРАЦІЯ ЗАКРИТА
2024
генеральний партнер
генеральний партнер
Про форум
Український готельний бізнес вимушений пристосовуватися до подій, які мають великий негативний вплив на економіку та суспільство. Сьогоднішні виклики складні, але спільними зусиллями ми зможемо не тільки вистояти, але й знайти передумови для розвитку!

Місія: Об'єднання відповідальних українських бізнесів, які функціонують та розвиваються.
ВІДГУКИ УЧАСНИКІВ HOTEL FORUM UA
  • Oksana Vynnytska
    HOTEL FORUM UA 2024-це потужний готельний форум, який обʼєднав свідомих підприємців, які розвивають свій бізнес та крокують у майбутнє.
    Неймовірна кількість теплих обіймів, нових знайомств, цікавих виступів експертів про тренди в готельній сфері, про рекрутинг, про вміння вести переговори, про реальні історії підприємців-виклики та досвід. Це дуже цінно бути в середовищі людей, які хочуть пізнавати нове, хочуть розвивати та масштабувати свій бізнес.
    Емоції ви точно побачите на фото-щасливі та живі емоції
    Люди -це найбільша цінність в житті!
    Цінуйте своїх людей!
    Дякую за організацію від душі Olga Vanina Наталія Сидоренко-робите важливу справу у розвитку готельної індустрії Сил та натхнення на нові проекти!
    Віримо в наш український бізнес! Сильні та рішучі Лідери України!
    Навчатись та змінюватись, обʼєднуватись та підсилювати один одного -це точно роблять підприємці, які відкриті до змін
  • Надежда Павлова
    Рік тому, коли я тільки починала свій шлях в готельному бізнесі, в мене з'явилася мрія відвідати VanGroupworkshop Hotel Forum у Львові. Цей форум завжди асоціювався з великими можливостями та новими знаннями. Я вірю у сили відкриття і прагну завжди розвиватися, тому ця подія була для мене чимось більшим, ніж просто зустріч з індустрією гостинності.
    І ось цього року, за допомогою всесвіту, моя мрія здійснилася, і я опинилася на Hotel Forum у Львові. Зустріч була просто вибухом інформації, що оточує готельну галузь. Виступи від Artur Lupashko
    Нестор Мельник представників готельної асоціації UHRA - Ukrainian Hotel & Resort Association @Вадима Рахліса та інших цікавих спікерів були надзвичайно інформативними.
    Ця зустріч не лише надихає та навчає, але й надає вірні траєкторії розвитку для всіх учасників. Я хочу висловити подяку Olga Vanina, ведучим Dmitry Yaitskyi та всім учасникам за такий чудовий захід. Чекаю з нетерпінням нових зустрічей, які, безсумнівно, принесуть ще більше знань і можливостей для всіх професіоналів цієї захоплюючої галузі. І звичайно ще кращій сервіс для моїх гостей
  • Татьяна Тимофеева
    Привіт, дорогі колеги!
    Не можу вам описати, як я захоплена дводенним форумом HOTEL FORUM UA для готельєрів та рестораторів у Львові! Це було неймовірно!
    Я, як консультантка, отримала неймовірну порцію нового досвіду та інсайтів від провідних експертів Юлія Косенко, Andriy Magaletskiy, Evgeniy Komarov, Демкура Тарас, Denis Musich, Evgeniy Sushko, та інших. Кожен спікер ділився своїми цінними знаннями, які я вже зараз планую втілити у своїй роботі.
    А зустріч з партнерами (Юлия Штаер, Вілла Ванілла, Форвард, METRO UA, Clinex_UA, Константин Прасолов, Датагруп, Компанія Apparatus, WOWiN) була просто фантастичною! Вони представили найновітніші рішення та технології, які зроблять наші готелі ще більш затишними та зручними для гостей.
    Дякую організаторам Olga Vanina та модераторам Evgeniy Komarov, Дмитро Яіцкий та Maxim Khramov за таку чудову можливість навчатися та зустрічатися з такими талановитими людьми! Ця подія точно стала невід'ємною частиною мого професійного розвитку!
    Дякую VanGroup, що створили такий захоплюючий та корисний форум для нас, професіоналів галузі!
    Олександр Кісіль, я довго намагалася підібрати слова, але нічого не вийшло. Власне, твої фото говорять самі за себе
  • Dmitry Yaitskyi
    HOTEL FORUM UA від VanGroup це завжди душевне єднання гарних людей та потужних професіоналів! Дякую Ольга Ванина за партнерство, довіру та гарну роботу яку вона раз за разом виконує на відмінно!
    Дякую всім гостям, та партнерам за підтримку галузі HoReCa в такі нелегкі для всіх нас часи!
    Слава Україні!
    Гарного всім сезону.
  • Denis Musich
    Давно не писав… чомусь нічого не надихало мене. Скоріше - навпаки. Новини політичні, економічні, військові, гуманітарні, волонтерські - це скоріше про пригнічення. Тому і не писав, бо не хотілось і, якось не на часі наче… Такі часи. Але!..
    Але нещодавно був у Львові на події VanGroupworkshop/hotelforumua , де була велика кількість людей з минулого довоєнного світу. Людей було багато, і всі один одного були дуже раді бачити! Надихнуло!
    Два дні обіймів і спогадів! Два дні концентрату професійності, експертних порад, перемог і факапів!
    Сотні зацікавлених очей, сотні рукостискань і посмішок!
    Інтерв'ю, презентації і доповіді, і все про важливе в бізнесі, і ще про майбутнє…
    майбутнє в українському бізнес середовищі, в готельних і ресторанних закладах, в туризмі!
    Ваш покірний слуга теж був спікером і говорив про те, що вже вже з нами - про технології, які треба впроваджувати вже сьогодні, але вони сформують і наше майбутнє. Без них вже ніяк.
    Але мова не про те, а про українське бізнес середовище, яке, в будь-які часи, існує не «завдяки чомусь», а навпаки - «незважаючи ні на що!»
    Феномен українського суспільства - це незламність!
    Феномен українського бізнесу - це синдром Фенікса! Ми пройдемо через біль, руїну, будь що, згоримо, але відродимось!
    Вірю, що так і буде. Про це свідчать нові готельні і ресторанні проєкти, нові інвест пропозиції, нові закордонні компанії, які вже заходять на Українській ринок!
    Вірю, що так і буде! Вірю, що Україна зможе!
    Вірте і ви!
    А ще донатьте, платіть податки і не давайте хабарів! (написав, як старий дід на лавці, що звертається до дошколят)
    Ви й самі знаєте, друзі!
    Дякую за подію Ольга Ванина
    Дякую за фото Олександр Кісіль
    Слава ЗСУ!
    Слава УКРАЇНІ!
  • Олександр Кісіль
    Ось так я вмію серйозно дивитися на усіх, хто забуває відмічати мене в публікації з фотографіями мого авторства.
    HOTEL FORUM UA пильно зазнімкований мною. Посилання на усі фотографії можна підглянути на сторінці Olga Vanina.
    Хочу подякувати усім за теплі обійми (тегати усіх - unreal задача). Але в коментарях з радістю зберу селфі зі мною)))
  • Tourism Geography
    Другий день HOTEL FORUM UA. Цікаві та захоплюючі теми спікерів. Домовились про співпрацю з представниками готельно-ресторанного бізнесу, IT-сфери: це можливість проходження практик, проведення майстер-класів, надання спеціалізованого програмного забезпечення для студентів Кафедра країнознавства та туризму КНУ імені Тараса Шевченка Географічний факультет КНУ імені Тараса Шевченка - Офіційна. Дякуємо пані Olga Vanina та VanGroupworkshop за розуміння важливості освітньої складової в процесі підготовки кадрів для сфери гостинності.
  • ЗАКАРПАТТЯ
    У Львові відбувся дводенний Hotel Forum UA, в якому взяли участь сотні представників готелів і ресторанів України, а також інвестори, розробники, дизайнери, архітектори, фінансові експерти, технологи та інші працівники сфери гостинності.

    Серед учасників – голова ДАРТу Мар'яна Олеськів, керівниця Асоціації готелів та курортів України Ірина Сідлецька, заступниця начальника управління туризму та курортів Закарпатської ОВА Олександра Горзов, засновники та адміністратори готелів та ресторанів з усієї країни.

    Під час форуму обговорили реформування системи класифікації готелів та інших засобів розміщення, стратегії успішного розвитку бізнесу в епоху нестабільності, принципи маркетингу в готельній сфері та інші питання сфери гостинності.

    «Сьогодні готельна сфера змушена пристосовуватись до реалій, розглядати нові виклики і бути гнучкою. Під час форуму ми дослідили зростання індустрії гостинності в Україні та отримали нові знання з інновацій в гастрономії та маркетингу. Переконана, готельна індустрія розвивається попри всі складнощі задля наших та іноземних туристів», – зазначила після заходу Олександра Горзов.

    Організатори Hotel Forum UA – VanGroupworkshop і Olga Vanina
  • Yuliya Diakiv
    Готельна сфера трансформується кожного разу під впливом нових викликів. І кожен з нас має бути адаптивним, гнучким. А ще швидкість реалізації ідей, не плануємо зробити, а діємо вже і зараз!
    Дякую за усіх близьких мені по духу людей Olga Kostyornaya та Юлія Косенко (особливо), яких вдалось побачити цими днями.
    Дякую організатору Olga Vanina, в такі часи організовувати форуму - це вже виклик.
    А Олександр Кісіль , ти реально крутий, в тебе є власний почерк і це одразу видно.
  • Богдан Михайлов
    День завдяки VanGroupworkshop та Olga Vanina вдався на повну.
    Не прості часи гартують нас щоб стати сильнішими і тримати стрій.
    Сфера гостинності розвивається і дивиться в переможне майбутнє України
    Дякую всім неймовірним спікерам та всім колегам за чудову синергію незламності.

Цільова аудиторія

Власники та керівники готелів і ресторанів, інвестори, розробники, дизайнери, архітектори, фінансові експерти та технологи, інші працівники сфери гостинності.
МОДЕРАТОРИ ФОРУМУ
  • ЄВГЕН КОМАРОВ
    Business developer, юрист ЮK «GLOBAL LAW», голова юридичного комітету ГС «Українська ресторанна асоціація», Член Правління ГС «Українська кальянна асоціація»
  • ДМИТРО ЯІЦКИЙ
    Комерційний директор Асоціації шеф-кухарів Півдня України (з 2017)
    Засновник шеф-клубу "USCA chef club" (з 2018)
  • МАКСИМ ХРАМОВ
    Управляючий партнер мережі ресторанів Pastateca
    В ресторанному бізнесі з 2001 року, відкрив понад 60 ресторанів, серед яких Pizza Celentano, фан-бари Банка, дайнери Жовток, ресторани Гіві Рубінштейн та Сіхарулі та інші
ПРОГРАМА
ДЕНЬ ПЕРШИЙ
Вітальне слово
Панельна дискусія на тему «Реформування системи класифікації готелів та інших засобів розміщення»
Фінанси та інвестиції
Стратегії успішного розвитку бізнесу в епоху нестабільності
Рішення Ribas Hotels Group, які допомогли компанії масштабуватись під час війни
Як започаткувати власну справу в Україні в турбулентні часи та
розвивати бізнес у різних країнах без жодних обмежень?

  • Отримувати стабільну фінансову та мотиваційну винагороду пропорційно до докладених Вами зусиль
  • Можливості співпраці в рамках Budmall Center та побудови сучасних інноваційних туристичних комплексів
  • Про можливість впровадження екологічних та оздоровчих ініціатив від проєкту «Життя в стилі ЕСО» в готельному бізнесі
  • Про те, як можна по-іншому перезапустити обʼєкти нерухомості та вдихнути в них нове життя
Як вибрати ПЗ для свого готелю
Які програмні інструменти «маст хев» для збільшення кількості вдалих бронювань
Будуй єдине інформаційне поле для гостей
Сучасні інтеграції та як вони працюють
Зручні додаткові сервіси для ваших клієнтів
Аналітика та статистика – отримай показники швидко та зручно
Продажі та маркетинг
Тренди: глобальний та локальний аналіз
Прогнози подорожей у 2024 від Booking.com
  • Тренди в Україні
  • Поведінка гостей
  • Додаткові переваги (Value Adds)
«Розговорити та домовитись» або як встановити емоційний контак з клієнтом?
  • як встановити контакт з клієнтом
  • як вплинути на клієнта
  • як виявити потреби клієнта шляхом правильного формулювання питань
  • як змінити реальність клієнта для задоволення його інтересів
Факапи в діджитал та як на них вчитись
Мистецтво управління брендом
  • Як створити успішний бренд?
  • Особливості роботи з різними брендами
  • Комунікація бренду
  • Роль бренду у турбулентні часи
Принципи маркетингу в готельній сфері
Найкращий продаж - це покупка
Обіцяй менше, а роби більше

ПРОГРАМА
ДЕНЬ ДРУГИЙ
Ресторан
Кухні в Готелях. Тренди, Концепти, Технологічні моделі
  • Які існують концепти кухонь
  • На яких кухнях найбільше можна заробити грошей
  • Технологічні моделі
  • Оптимізація праці
Гнучкість та адаптація до нових тенденцій. Ефективне партнерство та спільний успіх
тези затверджуються
Яким має бути ТОПовий керівник ресторану/готельно-ресторанного комплексу: soft skills i hard skills
  • Чи повинен класний керівник (і головне власник) розбиратися у операційних процесах в ресторані
  • Що важливіше в ресторані - Зал, Кухня чи Директор/Власник
  • Щоб бути хорошим керівником/власником - людина має бути багаторуким Шивою із певним штучним інтелектом, який/яка одночасно розбирається в технології приготування, варінні кави, складання P&L, вирішенні скарг з гостями та веденням сторінок в соціальних мережах
  • Головні якості ТОПового керівника: soft skiils and hard skills
  • Демократ чи Автократ, який спосіб управління бізнесом обирати
  • Методи мотивації персоналу та методи мотивації власне для керівника як самого себе
  • Працівники зчитують поведінку з Керівника, як і діти з батьків
  • Чому фактор/явище: Я їв таку страву..., Я це бачив... ,Я це чув..., а було б гарно зробити так бо..., На картинці бачив, це кльово... Друг/Кум/Сват порадив.... не працює
  • Треба вирішити для СЕБЕ в першу чергу (для власника) ресторан (або готель) відкритий як бізнес, чи як іграшка і елемент особистого ЕГО
Ресторан при готелі. Юридичні аспекти
  • Вимоги законодавства
  • Дозвільні документи
  • Перевірки і правила поведінки персонали під час них
  • Військовий обовʼязок працівників
Персонал
Що таке ціннісна пропозиція роботодавця (EVP) та як це сприяє створенню сильної команди
  • Чим EVP відрізняється від бренду роботодавця
  • Як полегшити рекрутинг коли ринок належить кандидату
  • Помилки роботодавця які збільшують термін закриття вакансії
Безбар`єрність — нова норма в готельному бізнесі. На що зважати персоналу?
1. Виклики в Україні сьогодні:
- збільшення кількості осіб з травмами та інвалідністю через агресію росії. Сатистика.
- потреба в готелях, хостелах та інших об'єктах галузі

2. Чому безбар'єрні готелі вигідні.
- 15+% клієнтів або втрачає готель або ні.
- репутаційні наслідки
- номерний фонд: 1 або 2 спеціальних номера. Скільки достатньо?

3. Універсальний дизайн в приміщеннях готелю:
- вхідна група,
- паркувальні місця
- обладнання номерів
- загальні вбиральні

4.Бар`єри в спілкуванні.
- коректна комунікація: опис на сайті, рекламних платформах
- менеджери/ персонал та недискримінаційна лексика
- недискримінаційна взаємодія
HOTELFORUM UA
ПАРТНЕРИ
ІНФО ПАРТНЕРИ
ХОЧУ БУТИ ПАРТНЕРОМ
(063) 179-02-20
zakaz@vangroup.net.ua
ВІДДІЛ ПРОДАЖУ
(093) 643-30-06
(063) 230-74-96
(viber, telegram)
Hf@vangroup.net.ua
sales01@vangroup.net
Я даю згоду на обробку персональних даних